wtorek, 11 stycznia 2011

Whip My Hair potwór

PO KOLEI CZYTAJ, NIE PRZEWIJAJ STRONY NA DÓŁ I TAM NIE PATRZ!
Na stardoll jest nowy sklep Willow- Whip My Hair. Na początku mówiłam że jest GŁUPI i to GŁUPIE żeby aż zakładać na super stardoll taki GŁUPI sklep z taką GŁUPIĄ gwiazdą, a ceny też były GŁUPIE (chociaż nie wszystko dla tych GŁUPICH SS) xD xD xD No po prostu ta Willow to mała 10 letnia dziewczynka która nawet z powodu aktorstwa nie chodzi do szkoły. Mimo tego ślicznie śpiewa ;] Zaczęłam ją lubić, ale nadal zazdrościłam. W końcu weszłam do tego sklepu i zaczęłam interesować się takimi rzeczami nie dla SS słuchając przy okazji muzy. I... kupiłam sobie coś po czym zostało mi tylko 1SD.
Wystarczy to kupić, i położyć na twarzy... Potem dodać do tego 2 gwiazdki i okulary. Zmienić kolor skóry na najciemniejszy... Co z tego wyjdzie? Jak efekt? Przewijaj stronę.
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
;)
:)
;D
:D 
xD
 Z tych potworów ona jest najstraszniejsza ; )

Mój pomysł uzyskał wielką popularność i proszę NIE ŚCIĄGAJCIE bo to zgłosze!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz