poniedziałek, 10 stycznia 2011

Metamorfoza misspsiczka999m

Oooh... Jej napotkałam ją i jestem gotowa znowu stworzyć metamorfozę. :)
Przed: Brzydki i za mocny makijaż. Okulary za bardzo najeżdżają na włosy. Bardzo skromnie, a masz dużo tego w szafkach! A tak to ok.
Po: Ojej to skomplikowane! W takim razie nieźle się namęczyłam cały czas myśląc co można jeszcze zrobić... Zrobię scren, ale najpierw słownie. 5 par okularów w tym 1 kokardka. 2 gwiazdki na oczach. Jasno różowa opaska. Kolczyk z wiśnią na uchu i jeden taki specjalny na usta. Srebny naszyjnik. Jasnoróżowa pomadka DOT i takie coś przypominające wodę w opakowaniu po błyszczyku. Pochodzi z LUXE. Te coś z pomadką dało bardzo fajny efekt! Kliknij by powiększyć obrazek ;)
No dobra, tak mniej więcej było ;D
PRZYKRO MI, ALE NIE MAM CZASU NA UBRANIA....


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz