niedziela, 9 stycznia 2011

Metamorfoza paninka2222

Dziś niechcący napotkałam jakąś paninke. Zrobię jej metamorfozę ;)
 Przed: Masz szafy pełne dodatków i kosmetyków, a ty chyba nie potrafisz z nich korzystać... ; [ Za skromnie!!! NIE POWINNAŚ MALOWAĆ KOSMETYKAMI AŻ DO BRWI (tak czytałam na doświadczonych blogach metamorfozy stradoll) Wybrałaś śliczne usta które świetnie pasują do kolczyków (bo lśnią tak jak one. W ogóle pasują... xd). Na dodatek ta fryzura... To wszystko jest na wieczór, gdzie odbędzie się randka...
 Po: Urocza, mała pani... wiosna xD Wybrałam kwietne opaski gdzie zasiadają się motyle. :) Nie będę opisywać, bo to długo zajmie, więc zrobię scren tego wszystkiego.

Ubrania: 
 Przed: Nudny i skromny strój. Już chcę mi się spać... DODAJ SUPER KOLORKÓW i w ogóle! Ech... A ciekawe jaka będzie moja metamorfoza? ; )
 Po: Postanowiłam zrobić się na czarno- biało, gdyż szczególnie te kolory przepełniały twoją szafę. Nie połaaapiesz się, więc robię scren z kolejnością zakładania butów i ubrań:
PS: Fajny ten Justinek Bieberek. Zagradzał mi przejście do innego pokoju xD. Patrzył się tak na mnie i mówił "Joł".  A jeszcze ten znak pokoju tak, no wiesz... Malutki, a przerażający... : x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz