niedziela, 9 stycznia 2011

Metamorfoza kotka888MxD


Przed: Bardzo skromnie, aż za skromnie. Masz szafy pełne kosmetyków i dodatków, a ty ich nie używasz. Za to makijaż jest bardzo ładny Kolor włosów do wszystkiego pasuję... 

 Po:  Zrobiłam włosy dla SS. Rzadko widziałam je u kogoś... Białe, a nie czarne bo by się wszystko zlewało... Nie robiłam makijażu bo okulary by wszystko zasłoniły...  5 par ciemnych okularów, kokarda na ustach i na włosach, naszyjnik z dzikim kotem, czarne łezki. Czaszka na okularach po prawej. Miałam jeszcze zrobić inny kolor ust, ale zapomniałam xD.  

Ubrania
 Przed: Bardzo ładnie! Kotka wzorowała się na złej postaci z "Alicji w krainie czarów". Bardzo ładnie! Myślę że moje  będzie brzydsze ;] No cóż....
 Po: Koniecznie chciałam z Ciebie zrobić złotą dziewczynę... Niestety jakoś nie zbyt ładnie wyszło xD 3 złote suknie, 4 złote naszyjniki, 2 złote torebki i 2 złote butki ;] Wow, widzę że od tego czasu w którym powiedziałam "Nie bój się eksperymentować" nieźle się zmieniłaś... Strój już do tego nie pasuję! : x 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz