poniedziałek, 10 stycznia 2011

I znowu kochana metamorfoza- Nadzieja10

Oooch, jak kocham metamorfozy!!! Moja koleżanka Nadzieja10- na nią nadszedł kolej!
Przed: Bardzo fajnie kolczyki! Jaki fajny makijaż! Fajnie że odważyłaś się na te pasemka... Teraz dzięki nim wszystko pasuję! Ale... Rzęsy wchodzą na włosy. No dobra... Nie jest tak źle
 Po:  Wiele zmieniłam i jakby... odmłodziłam :) Dużo tego... Chcesz scren czy opisane? Zrobię opisane, ale jak chcesz scren to mów.
Różowy, błyszczący makijaż i spinka na prawym oku. Wszystko zasłaniają 3 pary okularów- białe, żółte i różowe. Trochę różowego pudru. Usta troszkę tak mocniej przymalowałam. Gwiazdka w buzi. 2 kokardy. Czerwona z różą, różowa z gwiazdką. 2 pary kolczyków tworzące tą kule Lady Gagi z koncertów Monster Ball xD. Włosy zmieniłam na białe i całkowicie inny model tylko dla SS.
Ubrania (najgorsza część xD):
 Przed:  Nie wiem dlaczego, ale mi się nie podoba... Skromnie, czy co? W takim razie nie w moim stylu...
 Po: Sorry, ale z twoich ubrań nie dało się zrobić zbyt wiele... W szafie jakieś same takie nie wiadomo co. Nigdzie nie było butów! Postanowiłam wykorzystać to co mam. Zrobiłam z cb "nowoczesnego, super kopciuszka" Oczywiście ty się na niego nie nadajesz ;) Taki strój to 10 kroków. Zrobię scren tych "różowych szmat" bo się nie połapiesz...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz