czwartek, 3 marca 2011

Stardollowo xD

Troszeczkę stardollowo.
<--- Postanowiłam ubrać się na słoneczną, spokojną, błękitną dziewczynę.. Nie pamiętam dokładnie, ale chyba bluzka z tego sklepu kota, a spodnie i buty z miss sixty czy jakoś tak.
<-- Starałam się używać sklepu coś tam Angel. Jak widzicie trochę mrocznie...
<--- A to najlepsze! ♥: D Używając sklepu coś tam Angel  obwiesiłam się cała...krzyżami. Zbuntowany anioł xD Mrocznie...!
<--- To było w nudny, zimowy wieczór. Tak się nudziłam że zrobiłam się cała niebieska! Chyba królowa śniegu...♥

A teraz co jest niemodne na stardoll.
<--- Zbieranie prezentów. Dostajesz jakieś prezenty, robisz darmówki czy kupujesz w Starplazie; nie otwierasz tego. Sądzisz że to jest niby bardzo modne i każdy pomyśli "Jaka bogata! Co chwilę sobie coś kupuję!". Nie do końca tak jest. Na dodatek to żadna super ozdoba! Tak robi moja siostra ;) xd




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz